Intrebari Frecvente - Cardio Holter Intrebari Frecvente - Cardio Holter

Intrebari Frecvente

Cardio Holter  >  Intrebari Frecvente

Inima ta, ritm constant, 
monitorizare de top

Intrebari Frecvente

Secțiunea "Intrebari Frecvente" reprezintă o resursă esențială pentru pacienții care utilizează serviciile Cardio Holter. 

Programare holter ECG/EKG/TA 24 ore

Faq

Intrebari frecvente

Ce este monitorizarea Holter ECG și când ar trebui să consider această investigație?

Monitorizarea Holter ECG (Electrocardiograma) este o procedură care implică înregistrarea continuă a activității electrice a inimii pe o perioadă extinsă, de obicei, 24 de ore sau mai mult. Această investigație este recomandată atunci când pacienții prezintă simptome precum palpitatii, amețeli, senzație de nod în gât sau episoade inexplicabile de pierdere a conștiinței. De asemenea, Holterul ECG poate fi indicat pentru monitorizarea efectului unui tratament cardiologic sau pentru identificarea tulburărilor de ritm cardiac.

Cum mă pregătesc înainte de efectuarea unei investigații de monitorizare cardiacă la domiciliu?

Pregătirea pentru investigațiile de monitorizare cardiacă la domiciliu este, în general, simplă. Cu toate acestea, pot exista mici recomandări, cum ar fi:

- Indepartarea parului de pe piept pentru asigurarea unei lipiri adecvate a electrozilor în cazul Holterului ECG. 

- Faceți un duș înainte, deoarece nu veți putea face duș în timp ce purtați dispozitivul de monitorizare. 

- Purtarea unei bluze sau cămăși largi pentru a minimiza riscul de dezlipire a electrozilor.

Când și cum voi primi rezultatele investigației mele?

La Cardio Holter, ne străduim să furnizăm rezultatele cât mai rapid posibil. De obicei, veți primi rezultatele în termen de 24-48 de ore de la încheierea investigației, iar uneori chiar mai rapid. Rezultatele vor fi livrate oficial în format electronic pe adresa de e-mail furnizată de dvs. 

Cum primesc rezultatul daca nu am email?

In situatii particulare putem oferi rezultatul in format fizic. Deoarece necesita un drum dus-intors suplimentar, in functie de timpul si distanta parcursa pot fi percepute taxe suplimentare. Acest aspect va fi discutat la montarea aparatului.

Nu am primit rezultatul pe email, ce sa fac?

Daca au trecut 48h de la indepartarea aparatului si nu ati primit rezultatul urmatii pasii urmatori:

- Verificati in casuta „Spam”

- Verificati corectitudinea emailului transmis catre noi

- Contactati-ne telefonic

Ce urmeaza dupa primirea rezultatului?

In functie de problemele descoperite va putem indruma, daca doriti, catre un medic cardiolog cu experienta din zona dvs. pentru consult si investigatii suplimentare.

Pot sa ma misc cu aparatul Holter montat?

Da, puteti face toate activitatile dvs de zi cu zi. Evitati insa eforturile intense, sustinute, sau cu miscari repetitive. Fiti atenti la pozitia electrozilor si a mansetei de tensiune. In cazul dezlipirii unui electrod, relipiti-l in aceeasi pozitie. Daca nu este posibil sau electrodul s-a murdarit, inlocuiti-l cu unul nou din cei de rezerva).

La ce riscuri ma supun?

Investigatiile noastre vin cu riscuri minime, nu iradiaza, nu curenteaza. Este posibil sa apara zone de iritatie la locul plasarii electrozilor.

Pot sa fac dus cu aparatul Holter montat?

NU

Aparatele noastre NU sunt rezistente la apa, vapori de apa, sau alte substante(clasa IPX0). NU incercati sa le acoperiti cu diverse materiale in scopul expunerii

Ce sa fac daca am simptome cu aparatul montat?

Este indicat sa notati aceste simptome in detaliu si datal exacta a aparitiei lor pentru a insista in momentul interpretarii asupra acelei perioade.

Ce sa fac cu aparatul in situatii de urgenta, daca mi se face rau si trebuie sa merg la spital?
  • indepartati electrozii(plasturii de pe dvs.) prin dezlipire/indepartati manseta de tensiune
  • puneti aparatul intr-un loc sigur, uscat, fara expunere la soare(dulap, sertar etc)
Programati un holter EKG/ECG/TA de 72 de ore